Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este mentionață în certificatul emis de producător / importator și începe sa curgă de la data înscrisă în factura de achiziție.
Durata termenului de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostința vânzătorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de către acesta până la data aducerii produsului în stare normală de utilizare, respectiv data notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.
De menționat este faptul că accesoriile de protecție precum huse, folii etc, beneficiază de o perioadă de garanție de 3 (trei) luni, iar accesoriile funcționale precum căștile Bluetooth, căștile audio, cabluri și încărcătoare, acumulatori etc, beneficiază de o perioadă de garanție de 12 (douăsprezece) luni.
Consumatorului i se garantează că pe durata perioadei de garanţie, în condiţiile normale şi specificate de utilizare a produsului, în cazul apariţiei neconformităţilor, acestea vor fi înlăturate în primul rând prin reparare sau, după caz, prin înlocuire, reducere de preţ sau restituirea contravalorii, în conformitate cu legislaţia mai sus amintită.
Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.
1. Va rugam sa completati Formularul de retur . descriind cat mai detaliat defectiunile observate.
2. In cel mai scurt timp veti fi contactat de unul din operatorii nostri.
3. In 24 de ore dupa ce ati fost contactat de unul din operatorii nostrii, un curier va veni la adresa indicata de dumneavoastra in formularul de retur pentru a ridica produsul defect.
Costul transportului pentru retururi (19 lei), de la dvs. catre kribo.ro (P.F.A. Bondarenco Cristian-Florian), va fi suportat dupa cum urmeaza:
1. De catre firma noastra in cazul in care produsele sunt defecte
2. In cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 38 Lei care reprezinta contravaloarea celor 2 transporturi (tur-retur).
Pentru a beneficia de Garantie in cazul produselor din categoria Folii de protectie si mentionam ca acestea trebuie sa fie testate/montate intr-un service GSM care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi Garantie produselor.
Nu fac obiectul Garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.) setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Mentionam ca se ofera Garantie numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi, astfel ca va rugam sa probati produsele inainte de a inlatura sigiliile si foliile protectoare si inainte de a le monta.
Produsele vor fi reparate sau inlocuite cu aceleasi produse si nu pot fi scazute sau inlocuite cu produse diferite. Ne rezervam dreptul de a alege varianta cea mai putin costisitoare de rezolvare a retururilor.
In cazul in care nu exista stoc disponibil pentru inlocuirea produselor, clientul poate solicita rambursarea banilor, care se realizeaza prin credit magazin (voucher) sau virament bancar .
kribo.ro (P.F.A. Bondarenco Cristian-Florian) nu isi asuma raspunderea pentru defectiunile produselor comercializate, survenite ca urmare a folosirii de catre dvs. in necunostinta de cauza, ori in conditiile montarii necorespunzatoare a produselor.
Pentru a beneficia de Garantie, va rugam sa ne anuntati problemele in cel mai scurt timp posibil.
Returnarea produsului aflat in Garantie catre furnizor se va face numai impreuna cu „Formularul de retur” pe care il gasiti aici.
Coletele trimise de catre dvs, printr-un alt curier, avand plata transportului la destinatie, vor fi refuzate!